У Львові виручка комунального АТП-1 виросла з 34-35 млн грн до 49 млн грн завдяки е-квитку, що детінізував ринок перевезень. Про це сказав директор департаменту мобільності та вуличної інфраструктури ЛМР Олег Забарило в ефірі ТРК “Перший Західний”, передає “Еспресо.Захід”.
“Я вважаю, що ми детінізували сферу перевезень у Львові. Скажімо, зараз наш водій в комунальному АТП-1 раніше отримував 26-27 тис. грн заробітної плати нарахованої. Але натомість він зараз отримує 44 тис. грн нарахованої.
Виручка зросла з 34-35 млн грн до 49 млн грн. Це не за рахунок тарифів, це власне ці необліковані кошти. Це та кількість поїздок, яка була в тіні. Зараз ми це облікували все. Ці додаткові 15 млн грн по АТП-1 ми скеровуємо на підвищення заробітної оплати і це дає 3,5 млн грн щомісяця податків до міського бюджету”, – сказав Олег Забарило.
До слова, зараз у громадському транспорті Львова з 26 січня працюють «таємні пасажири». Це працівники відділу контролю комунального підприємства «Львівавтодор», одягнені в цивільний одяг. Їхнє завдання – фіксувати порушення з боку водіїв чи пасажирів.
Е-квиток у Львові
11 грудня торік у Львові на всіх міських маршрутах запрацювала безготівкова оплата проїзду. Відтоді в автобусах, трамваях та тролейбусах діють єдині тарифи, а пасажири мають можливість розрахуватися транспортною карткою ЛеоКарт, банківською картою чи пристроєм з NFC. Також залишається можливість оплати готівкою у водія, однак, цей спосіб оплати є найдорожчим.
Пільговики, за винятком учасників бойових дій, та учні можуть здійснювати безоплатні поїздки на підставі відповідних ЛеоКарт. Студенти можуть їздити у всіх видах транспорту за пів ціни, якщо вони мають студентські ЛеоКарт. Також на всіх маршрутах розпочав працювати контроль. Штраф за неоплачений/незавалідований проїзд складає 300 грн.
Через місяць у департаменті міської мобільності підбили підсумки роботи е-квитка впродовж місяця. Там підрахували, що безготівкою оплатою за цей період скористалась третина пасажирів.
Невдовзі планують запровадити безкоштовну пересадку у громадському транспорті, а також розроблять відповідний застосунок та впровадять абонементи.