Сніданок відіграє важливу роль у здоров’ї дітей, тому важливо вибирати продукти, які збагатять їхній організм корисними речовинами, а не призведуть до поганих харчових звичок та захворювань.
Сніданок – це важливий прийом їжі, який має забезпечити дитині енергію та поживні речовини для успішного дня. Однак не всі продукти підходять для сніданку, оскільки вони можуть завдати шкоди здоров’ю та розвитку дитини. Серед таких продуктів можна виділити такі. – Солодощі та солодкі напої.
Вони містять багато цукру, який може спричинити карієс, ожиріння, стрибки глюкози в крові та інші проблеми. – Швидке харчування та напівфабрикати. Вони містять багато жирів, солі, консервантів та інших шкідливих добавок, які можуть вплинути на травлення, серце, нирки та інші органи. Ковбаса та сосиски також входять до цього списку. – Газовані напої. Вони містять багато цукру та кислот, які можуть пошкодити зуби та шлунок. – Кофеїн та енергетичні напої. Вони можуть бути небезпечні для дітей, оскільки вони можуть підвищити тиск, серцебиття, дратівливість та безсоння.
Замість цих продуктів краще запропонувати дитині на сніданок корисні та збалансовані страви, такі як: – вівсяна каша. Вона містить багато клітковини, білка, вітамінів та мінералів, які сприяють нормальній роботі кишечника, зміцненню імунітету та покращенню пам’яті; – Йогурт без добавок. Він містить багато кальцію, білка та пробіотиків, які зміцнюють кістки, м’язи та мікрофлору кишечника; – фрукти та ягоди. Вони містять багато антиоксидантів, вітамінів та мінералів, які захищають клітини від вільних радикалів, зміцнюють імунітет та зір; – Яйця.
Вони містять багато білка, заліза та холіну, які сприяють зростанню м’язів, виробництву гемоглобіну та розвитку мозку. Дієтолог Ольга Шаєвська нагадує, що школярі зможуть перекусити лише після 2-3 уроку, до цього часу їхній мозок страждатиме через глюкозне голодування. Тривалість сніданку має бути не менше 20 хвилин, а калорійність 15-20% від усього денного раціону. Ті, хто ігнорують цей прийом їжі, починають страждати на гастрит і ожиріння.