Фірма володіє брендами Lay’s, Mirinda, Pepsi, Sandora, 7up, Чудо, Слов’яночка, Садочок, Сандорик та іншими, і внесена у перелік спонсорів війни НАЗК, повідомляє B4ukraine.
Компанія забороняє згадки про війну навіть у самій Україні, під час пошуку нового рекламного піар-агентства PepsiCo поставила умову: уникати в майбутніх рекламах і комунікаціях будь-яких згадок про війну, бойові дії, агресію, армію, особовий склад (з боку бренду), ЗСУ, не говорити про підтримку України та ЗСУ.
Також у рекламі PepsiCo заборонені будь-які негативні посилання, що «створюють відчуття небезпеки».
Чистий прибуток PepsiCo в Росії минулого року зріс на 333%, до 525 млн доларів. Компанія виплатила Кремлю близько 115 млн доларів податків. Зараз культова Pepsi Cola продається під брендом Evervess-Cola, хоча звичайну Pepsi Cola, як і раніше, легко купити в російських супермаркетах завдяки так званому паралельному імпорту, — констатували активісти.
Національне агентство із запобігання корупції (НАЗК) внесло PepsiCo до переліку міжнародних спонсорів війни. Окрім того, що компанія працює в РФ, її продукцію було знайдено у харчових пайках російських солдатів.
а думку аналітиків B4Ukraine, можливою причиною такої поведінки може бути те, що PepsiCo досі продовжує роботу в росії та навіть нарощує свої прибутки у країні-агресорці.
PepsiCo працює в Росії з 1974 року, має 19 заводів, близько 20 тис. працівників і 40 тис. сільськогосподарських працівників. За показником чистого прибутку PepsiCo є четвертою за розміром компанією в галузі напоїв і харчових продуктів у РФ.